Niet tevreden?

 

Bent u tevreden, vertel het anderen. Bent u niet tevreden, vertel het ons. Vaneveld Bewindvoering hecht veel waarde aan een juiste klachtafhandeling. Wij proberen iedere klacht naar tevredenheid op te lossen.

 

Heeft u een klacht?

 

U kunt een klacht telefonisch, schriftelijk of via e-mail bij ons indienen.  Telefonisch kunt u ons bereiken op 085 0474100, mailen naar klacht@vaneveldbewindvoering.nl of een brief sturen naar:

Vaneveld Bewindvoering

Postbus 22179

1302 CD  Almere

 

 

Wanneer hoort u van ons?

 

Als het mogelijk is, lossen wij uw klacht zo snel mogelijk op. Lukt dit niet binnen de daarvoor gestelde termijn, dan ontvangt u van ons een brief. Daarin leest u wanneer we uw klacht hebben ontvangen, wie uw klacht behandelt, waarom de behandeling van uw klacht langer duurt en wanneer u uiterlijk onze reactie kunt verwachten.

 

Wat als u niet tevreden bent?

 

Als u niet tevreden bent over onze behandeling van uw klacht, dan willen wij u verwijzen naar ons klachtenreglement. Via deze link kunt u deze openen. Hierin staat aangegeven hoe te handelen mocht u niet tevreden zijn met de uitkomst van uw klacht.

Verbeterpunten of tips?

 

Vaneveld Bewindvoering leert en verbeterd zoveel als mogelijk waar wij kunnen, zodat u als klant altijd verzekerd bent van de beste dienstverlening. Heeft u verbeterpunten, ideeën of tips? Laat het ons weten door onderstaand formulier in te vullen. Dank voor uw inbreng!

Submitting Form...

The server encountered an error.

Thanks! We received your info.

Required

Veelgestelde vragen

Cliënt login Onview

Plan een afspraak in

Adres

Homerusplein 124

1363 SZ  Almere Poort

 

Postbus 22179

1302CD  Almere

Lid van Branchevereniging